Blokker.nl breidt assortiment uit met verkooppartners

Blokker.nl breidt assortiment uit met verkooppartners

Blokker heeft de kunst afgekeken van Amazon.de en bol.com, want tegenwoordig kun je in de webshop ook producten bestellen van zogenoemde verkooppartners. Dit zijn producten die niet door Blokker zelf verkocht worden, maar door derden. In dit artikel lees je alles over de verkooppartners van Blokker.

Verschillende categorieën
Sinds november 2016 werkt Blokker samen met 15 verschillende verkooppartners, waaronder plasma-discounter.nl, voordeeldrogisterij.nl en vidaXL. Deze bedrijven hebben (een deel van) hun assortiment nu geüpload naar Blokker waardoor het tussen alle andere artikelen op blokker.nl staat. Deze constructie is door Blokker gelimiteerd tot de volgende categorieën:

  1. Klein & groot huishoudelijke apparaten
  2. Bagage, reisbagage & reisbenodigdheden
  3. Baden & slapen
  4. Dierbenodigdheden
  5. Huishoudelijk & schoonmaak
  6. Persoonlijke verzorging
  7. Beeld, geluid & fotobenodigdheden
  8. Wonen & vrije tijd – Speelgoed
  9. Koken & Tafelen
  10. Koffie, thee & espresso
  11. Barbecues & barbecue accessoires
  12. Witgoed & andere MDA

Bestellen bij een verkooppartner: zo werkt het
Bij een product wordt vermeld door wie deze verkocht wordt; door Blokker zelf of door een verkooppartner. Voor jou als consument verschilt het bestelproces nauwelijks, want je legt het product gewoon in je winkelwagentje en je rekent deze op de gebruikelijke manier af. Je betaalt hierbij dus gewoon aan Blokker. Je bestelling wordt vervolgens thuisbezorgd door de verkooppartner in kwestie, het is dus niet mogelijk om de bestelling af te halen in een winkel van Blokker.

Bij wie moet je zijn als je een vraag of klacht hebt?
En hier ontstaat dan de onduidelijkheid, want bij wie moet je nu aankloppen als je een vraag of klacht hebt over een product van een verkooppartner? Blokker geeft in een reactie aan dat je in eerste instantie bij de verkooppartner moet zijn. Maar als je er dan niet uitkomt, dan kan Blokker je nog helpen zo lijkt het althans uit de reactie van Séverine van Tuyll van Serooskerken, woordvoerder bij Blokker: “In principe is het uitgangspunt dat de consument en de verkooppartner in geval van een openstaande vraag samen tot een wederzijdse oplossing komen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, zal de winkelformule er eventueel aan bijdragen om tot een oplossing te komen”.

Een kijkje in de toekomst
Naar verwachting zal het aantal webshops waarmee Blokker samenwerkt in de toekomst groeien. Daarnaast is het de verwachting dat ook andere formules van Blokker verkooppartners gaan opnemen in hun webshop.

Op dit moment is het vooral wachten op de webshop van BIG BAZAR. Maar zolang die er niet is, ga gewoon lekker naar Blokker.

Delen:

Plaats reactie

8 + 10 =

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.