Lidl België opent webshop

Lidl België opent webshop

Deze week opende Lidl België een webshop voor non-foodartikelen. Met deze webshop wil de supermarktketen het makkelijker maken voor de consument om offline én online bij hen te kopen. In de webshop van Lidl zijn vooralsnog 350 non-foodartikelen te bestellen, waaronder kookartikelen, textiel en sportkleding.

Extra service voor de klant
Evelyne Raymakers, woordvoerder van Lidl: “Online werken laat ons toe om een extra service aan onze klanten aan te bieden. Zo zal je online artikelen kunnen reserveren. Ook zal je heel concreet grotere producten voortaan online vinden. De tafelstoelen voor op het terras zal je nog steeds in de winkel vinden, maar als je de bijhorende tafel of zware parasolvoet zoekt, dan zal je die online vinden. Dat zijn vaak loggere voorwerpen, die klanten sowieso moeilijk in de wagen krijgen. Voortaan brengen we ze tot bij hem of haar.”

Bestellen en betalen
Het bestellen van de producten in de webshop gaat heel eenvoudig. Je verzamelt alle producten in het winkelwagentje en rekent deze af met Bancontact, Mister Cash, Visa of Mastercard.

Bezorgkosten en levertijd
Voor de logistieke afhandeling werkt Lidl België samen met het moederbedrijf in Duitsland. De bestellingen worden in de meeste gevallen met 2 – 3 werkdagen bezorgd via bpost. De bezorgkosten zijn 2,99 euro per bestelling, ongeacht hoeveel producten er besteld worden. Overigens, mocht je iets willen retourneren dan kan dat gratis: Lidl geeft je een retourlabel waarmee je producten gratis kunt retourneren via één van de bpost Postpunten.

1 Reactie to "Lidl België opent webshop"

  1. Lidl webshop :
    – overzichtelijk
    – gemakkelijk te bestellen.
    – goede service
    De bezorgdienst verzekerd door Bpost is echter een ramp.
    Voorbeeld :
    Bestelling gedaan bij kruidvat.be op vrijdag 24 november 2017 – thuisbezorgd door DPD op maandag 27 november 2017 om 10:14u.
    Bestelling gedaan en betaald op vrijdag 24 november bij Lidl heden woensdag 29 november zou mijn zending geleverd worden door bpost : ZOU gans de dag thuis gewacht op aangekondigde levering die uiteindelijk niet is komen opdagen. Later op de avond is de status op bpost tracking plotseling veranderd in levering één dag later wegens technisch probleem.
    Bpost kan dit dus niet eerder laten weten , mag nu opnieuw een ganse dag wachten op zending.
    Niet de eerste keer dat dit voorvalt , vorige zomer was een zending binnen bpost op de dool waardoor ik uiteindelijk met tweemaal hetzelfde product zat opgezadeld.( opnieuw verzonden door Lidl , oorspronkelijke zending geleverd één week na verzending bij Lidl)
    Lidl webshop op zich is goed en behulpzaam , het wordt echter hoog tijd dat ze met een betrouwbare koerierdienst samenwerken.
    En waarom niet simpel mogelijkheid om af te halen in een Lidl verkooppunt.
    Alleen al wegens de problemen met levering zou je aankopen in de webshop ontzien.

Plaats reactie