Twee jaar na het faillissement is V&D terug, nu als online warenhuis. Volgens het bedrijf zelf is daarmee het oude V&D-gevoel weer terug, maar dan in een nieuw jasje. In dit artikel lees je meer over het nieuwe V&D.
Webshop met partners
In de vandaag geopende webshop VD.nl vind je een assortiment mode, elektronica, spullen voor in en om het huis en nog veel meer. Op de website spreekt V&D steeds over zijn ‘partners’, wat erop duidt dat de producten in de webshop niet geleverd worden door V&D zelf maar door andere partijen.
V&D richt zich op de interessegebieden van de actieve 40+’ers. Opmerkelijk daarbij is dat bij de herenmode het merk CoolCat prominent aanwezig is, terwijl dat merk zich naar eigen zeggen richt op jongeren tot achttien jaar. De verklaring zit hem waarschijnlijk in het feit dat het merk V&D in 2016 mede door Roland Kahn is overgenomen, de oprichter en eigenaar van CoolCat.
V&D Prijzencircus ook terug?
Met de terugkeer van V&D rijst de vraag of het populaire Prijzencircus ook terugkeert. Dit koopjesfestijn was in de hoogtijdagen van V&D een regelrechte hit waar veel koopjesjagers op af kwamen. Het nieuwe V&D geeft in zijn persbericht aan dat we op termijn ook het Prijzencircus weer kunnen verwachten, evenals bepaalde huismerken die V&D had zoals Liv en Soho.
Gratis verzending vanaf 20 euro
Bestel je voor 20 euro of meer in de webshop van V&D dan betaal je geen verzendkosten. Voor kleinere bestellingen betaal je € 2,49 aan verzendkosten. Betalen kan eenvoudig met iDEAL, creditcard en achteraf betalen. En mocht een product niet bevallen, dan kun je het gratis retourneren.