Je kent het vast wel: je komt een mooie aanbieding tegen bij Groupon en koopt deze. Enkele maanden later bedenk je je ineens dat je deze aanbieding nog had liggen, maar dan blijkt de bon verlopen… Wat kun je dan nog doen? De meeste consumenten denken dan dat hun bon verlopen is en zij niets meer kunnen doen. Echter, in de voorwaarden van Groupon is opgenomen dat je geld terug kunt krijgen als je dit doorgeeft bij hun klantenservice. Groupon betaalt je in dat geval het aankoopbedrag van de voucher terug, minus 15% en met een maximum van 10 euro. Om je geld voor een verlopen voucher terug te vragen kun je contact opnemen met de Klantenservice van Groupon.
2.4 Geldigheid van de bestelling
GROUPON behoudt zich het recht voor een bestelling zonder opgave van reden en zonder waarschuwing te weigeren wanneer ze de bestelling frauduleus acht inhet geval dat, bijvoorbeeld maar hiertoe niet beperkt, de bestelde hoeveelheden abnormaal hoog zijn in vergelijking met de hoeveelheden die doorgaansworden besteld door kopers in hun hoedanigheid als consument.
De Coupons kunnen enkel worden gebruikt tijdens hun geldigheidsperiode. Zodra de op de Coupon vermelde geldigheidsperiode is verstreken, is de bon nietmeer geldig: hij kan dan niet meer worden aanvaard, gebruikt, terugbetaald of geannuleerd.
Dag Mevr,Heer,
Helaas is mijn groupon nooit verziverd.
gekocht 15 okt Telfink engelse cursus,verlopen 12 april.
Ik heb niet altij even snel geantwoord,Oorzaak niet heel handig met computer en hun correspendentie in het engels en dat kan ik dus niet.
Over en weer dan een copie voucher dan de d.d enz enz tot de datum allang verlopen was,waren ze wel beleefd,tot alles in orde was kwam er een nieuw cotactpersoon die het over genomen had en exstra geld wilde.
Niet betaald,maar wel jammer mijn aankoop verloren?
Ik hoop dat er nog iets aan te doen is.De cursus zonder extra geld,of mijn aankoopbedrag retour.
Alvast mijn dank groet peter trommelen