Webshop voor beddengoed ziet levenslicht: beddengoedonline.nl

Webshop voor beddengoed ziet levenslicht: beddengoedonline.nl

De nieuwe webshop beddengoedonline is per vandaag online. Deze shop levert alles, zoals de naam al doet vermoeden, op het gebied van beddengoed. Circa 500 verschillende dekbedovertrekken voor volwassenen en kinderen zijn nu online verkrijgbaar. Beddengoedonline verkoopt onder meer de merken Cinderella, Cottonfield, Ed Hardy, Esprit, Mexx en Twilight.

Uitgebreid assortiment
Overigens verkoopt beddengoedonline ook bijpassende hoeslakens, dekbedden, spreien en moltons. En daar blijf het niet bij, want ook badtextiel en sierkussens van eerdergenoemde merken zijn opgenomen in het assortiment.

Bestellen bij beddengoedonline
Beddengoedonline verzendt alle bestellingen van € 35,- of meer helemaal gratis en er geldt een niet-goed-geld-teruggarantie. De bestelling betaal je eenvoudig met iDeal, overboeking, creditcard, acceptgiro of onder rembours. Bekijk voor extra korting de actuele kortingscodes van beddengoedonline.

Delen:

16 Reacties to "Webshop voor beddengoed ziet levenslicht: beddengoedonline.nl"

  1. Ook ik ben het haasje ,
    Ik had voor 90 euro aan dekbedhoesen besteld , had via ideal alles betaald, kreeg niets geleverd verschillende malen gebeld en mails gestuurd aan Saskia Beijer- Pasman ze zou het geld terug storten maar is ermee op vakantie denk ik , niets terug gehad en de website bestaat niet meer telefoon doet het ook niet meer.
    Ik heb alles doorgestuurd naar Tros opgelicht, hoe kan je hard werkende mensen zo beduvelen .

  2. Ook ik heb een maand geleden een bestelling gedaan, heb betaald via Ideal en ben met hetzelfde mailtje (leveringsproblemen) aan het lijntje gehouden. Ik zie dat ik niet de enige ben. Is het mogelijk om collectief iets te ondernemen?

  3. Trouwens, die curator geeft ook gewoon geen antwoord als je hem/haar mailt. Speelt zeker onder hetzelfde hoedje!

  4. Waardeloos hè meiden? Het was niet zo’n groot bedrag, maar het feit dat zo’n rotwijf van zo’n internetbedrijf lekker aan het smijten is met onze centjes voelt héééél naar! Ik durf gewoon niet meer via internet te bestellen.

  5. Ik heb ook dekbedovertrek besteld bij beddengoedonline. Deze na een week nog niet binnen. Kreeg toen nog wel een vrouw aan de lijn en overtrek zou er voor het weekend zijn. Niets dus…. Weer tientallen keren geprobeerd te bellen, maar geen gehoor meer. Had gelukkig met VISA betaald en dan zijn je aankopen verzekerd. Nu internetsite ook uit de lucht. Oplichters dus…. Gelukkig heeft VISA inmiddels het bedrag aan mij vergoed. Ik raad iedereen om zoveel mogelijk internetaankopen met VISA te betalen. Is dan altijd verzekerd tegen van alles en nog wat.

    Jammer van deze rotte appels tussen de goeien!…..

  6. Ook ik heb een bestelling gedaan via beddengoedonline.nl. heb een aantal keer gebeld en kreeg ook het “trage leveranciers verhaal” te horen, drie weken later site uit de lucht..

    Ik heb met mijn bank gebeld of ik mijn geld terug kan krijgen, ze gaan hun best doen, maar ik moest er maar vanuit gaan dat het weg is..

    Omdat de site is aangesloten bij ideaal moet de site betrouwbaar zijn om door de screening van de banken heen te komen.. Ja hoor, heel erg betrouwbaar..

    Ik denk dat we ons geld niet meer terug zien..

  7. Aangifte ga ik zeker doen, goed idee. Had dit niet aan zien komen, website zag er goed uit. Zo zie je maar weer…..

  8. 26 februari besteld, maar nog steeds niets ontvangen ook diverse keren gebeld, zou worden verstuurd, telefonisch nu niet meer te bereiken en site uit de lucht. Heb in ieder geval via http://www.mijnpolitie.nl aangifte gedaan van internet oplichting.
    Zal er wel niets meer van horen maar wilde het er toch niet bij laten zitten.
    Jammer dat er niet een soort lijst is waar je de goede van de slechte bedrijven kunt filteren.

  9. ………3 weken geleden besteld en betaald via ideal. Gebeld en gemaild maar helaas geen levering. 17 keer gebeld, maar niet meer bereikbaar en site is uit de lucht. Ga vanmiddag info inwinnen wat ik hiermee aan moet. Wil heel graag mijn geld terug!

  10. Ook hier hetzelfde probleem. 2 artikelen besteld en helaas al betaald met ideal (ruim €80,-). Levertijd zou max 5 dagen zijn. Helaas na een week nog steeds niets. Na bellen konden ze me niet veel meer vertellen dan dat ze zaten te wachten op de leverancier.

    Na 8 dagen kreeg ik een mail dat er leveringsproblemen waren en het eind van de week zou komen. Op mijn vraag (per e-mail)of het andere artikel eventueel wel alvast verzonden kon worden omdat het bed van mijn zoontje al binnen was geen antwoord gekregen.

    Ook ik hoop dat ik mijn geld nog terug ga ontvangen.

  11. Zelfde verhaal, bestelling geplaatst, op de site stond vermeld dat het artikel leverbaar was. na 1 1/2 week geinformeerd waar het bleef, want had geld direct overgemaakt. Antwoord: artikel moest besteld worden want was niet leverbaar, verwachte leverdatum een maand! heb gezegd dat ik dan wilde annuleren, was geen probleem, geld zou binnen 10 werkdagen teruggestort worden. Ben inmiddels 14 werkdagen verder, en nog geen cent gezien. Ze reageren tevens slecht op email, pas na 3 dagen krijg je een keer antwoord. Hoop wel dat ik het geld nog terugkrijg….

  12. hier hetzelfde, je besteld bij deze firma…en vervolgens hoor je helemaal niks meer…wel een rekening, maar niks ontvangen. nu heb ik mijn opdracht geannuleerd, en weer hoor ik niks. wel een aanmaning van de rekening. ben er helemaal klaar mee…echt schandalig! voor mij ook nooit beddengoedonline meer !!!!

  13. Je besteld bij deze firma, doet vervolgens zaken via dot ecom.
    Zeer slechte ervaring met service, levering en terugbetaling van niet te leveren artikelen.
    Je vinkt het vakje aan dat je accoord gaat met de voorwaarden, betaald vooruit, maar ze houden zichzelf niet aan hun eigen voorwaarden.
    Bestelling geplaatst op 1-11, (levering binnen 3 werkdagen???) geen enkele reactie, site werkt niet naar behoren, gebeld en na een hoop gedoe uiteindelijk op 19-11 1 artikel ontvangen, 2e niet leverbaar, geld zou worden teruggestort……heb 5 of 6 keer moeten bellen in totaal, op 26 -11 werd de rest van het geld (€45!!) pas teruggestort.
    Ronduit schandalig dus.
    Voor mij dus GEEN beddengoedonline meer!

Plaats reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.