Xenos online webwinkel geopend

Xenos online webwinkel geopend

Ben je fan van Xenos en heb je je altijd al afgevraagd of je bij Xenos online kan shoppen? Dan hoef je niet meer te twijfelen, want vanaf nu is er de webshop van Xenos.

Honderden artikelen die je ook in de winkels vindt zijn vanaf nu ook online te bestellen. En ja, dat geldt ook voor de aanbiedingen uit de folder. Handig!

Info over bezorgen en retourneren

Als in je in Xenos webshop bestelt vóór 22.00 uur dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Je bestelling ontvang je dan de volgende werkdag thuis via PostNL, of je kunt deze de volgende werkdag ophalen in de opgegeven Xenos-winkel. Het bezorgen van bestellingen in een Xenos-winkel is altijd gratis, als je je bestelling laat thuisbezorgen kost dit € 3,99. Bestel je voor meer dan 30 euro dan betaal je ook geen verzendkosten. Voor iedere bestelling heb je 30 dagen bedenktijd en kun je eenvoudig je geld terugkrijgen als je het product retourneert in een Xenos-winkel.

Tip: betaal niet met AfterPay

Natuurlijk is het handig om achteraf pas te hoeven betalen. Alleen zijn er 2 nadelen aan deze betaalwijze: Xenos rekent er € 1,99 extra voor én je kunt dan je bestelling niet meer in de winkel retourneren. Je zult het dus – voor eigen rekening – moeten opsturen via PostNL.

GA DIRECT NAAR DE XENOS WEBWINKEL

Delen:

12 Reacties to "Xenos online webwinkel geopend"

  1. Rob Hendriksen · Edit

    Beste Rita, Wij hebben alleen een artikel over Xenos, wij zijn niet Xenos. Je moet even met Xenos zelf contact opnemen. Groetjes, Rob

  2. Hallo, ik woon in Belgiė en zoek al lang houten krukjes. Nu heb ik jullie adres gekregen. Hebben jullie ze en hoeveel kosten ze ? En hoe hoog zijn de vervoersonkosten ?

  3. Ik wil graag een artikel bestellen. Kan ik dit ook bestellen bij een winkel en daar meteen bij de bestelling de artikel betalen? Persoonlijk vind ik dit fijner.

    Met vriendelijke groeten

  4. Paul Budding (redactie) · Edit

    ik kan mijn gegevens niet invullen, krijg steeds een melding dat het verkeerd is … kunnen jullie mij helpen

    Helaas Anneke, Xenos bezorgt vooralsnog nog niet in België.

  5. anneke de beir · Edit

    Beste,
    ik kan mijn gegevens niet invullen, krijg steeds een melding dat het verkeerd is … kunnen jullie mij helpen

  6. Anne Van der Aa · Edit

    Goedemorgen. Kan ik vanuit Belgie bestellen en in de winkel afhalen en betalen?
    Ik kan mijn gegevens niet invullen, krijg steeds een opmerking dat het verkeerd is.
    Zou hel graag enkele meubeltjes bestellen en afhalen in Breda.
    Alvast bedankt . mvg Anne

  7. Hallo…ik zoek al een hele tijd om een plaid Mexican 130×160..we hebben Mexicaans grenen meubelen.Nu hadden wij de kussens met paars en donker blauw…ik zou heel graag een plaid in die kleuren willen bestellen???Maar jullie hebben ze nu alleen in oranje en groen maar dat past er niet mooi bij???Hopelijk kunnen jullie mij helpen???Vriendelijke groeten Vera.

  8. Paul Budding (redactie) · Edit

    Bedankt voor je reactie Rene. Er wordt nergens gesproken over PayPal, bedoel je soms AfterPay? Los daarvan: gratis retourneren is helemaal geen recht. Het enige dat rondom retourneren geregeld is dat je hiervoor wettelijk gezien 14 dagen de tijd hebt én dat als je de volledige bestelling retourneert je je volledige aankoopkosten terugkrijgt. Verzendkosten voor het retoursturen zijn gewoon voor de klant, en hoeft een webwinkel ook niet terug te betalen.

  9. Wat een kul opmerking over betalen met PayPal. Gratis retourneren is wettelijk recht en als je daarvoor betaald hebt, is de webshop verplicht dit te crediteren. Misschien moet de redactie zich eens in de regelgeving verdiepen, want ik kom overal op deze site complete misinformatie tegen.

Plaats reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.